Trinord

medlemsarrangementer

I Trinord arrangerer vi hvert år forskellige arrangementer samt foredrag med relevante personer og emner.

Disse er gratis at deltage i for medlemmer af Trinord, og medlemmer af Trinord's venner kan deltage for en beskeden egenbetaling.

Foredrag bliver arrangeret løbende i løbet af året, og omhandler så vidt muligt emner, der passer til den del af sæsonen.

Tidligere har vi b.l.a haft foredrag om sæsonopbygning af træningen. restition, foredrag/spørgeaften med en triatlon dommer samt foredrag med PRO triatlet Michelle Vesterby.

Herudover har vi haft div. workshops med relevante ting som f.eks. cykel vedligeholdelse og mekanik.

Trinord

offentlige arrangementer

Vi afholder også hvert år arrangementer som er for alle.

Det største af disse er absolut vores "Kronborg Openwater". Her har du muligheden for at prøve at svømme i Helsingør statshavn samt efterfølgende løbetur på IM løberuten, inden det går løs til Ironman 70.3 Elsinore.

Dette bliver afholdt 3 gange umildbart inden Ironman.